Klantenservice

RETOURNEREN

Als ik niet tevreden ben over mijn bestelling, kan ik deze dan retourneren?

Tuurlijk, dat lossen wij netjes op! Als een product niet aan jouw verwachtingen voldoet, mag je jouw bestelling binnen 14 dagen retourneren. Hier zitten wel een aantal voorwaarden aan verbonden:

  • Het product is ongedragen/ongebruikt. Inclusief aangehechte labels en originele verpakking.
  • Voorzie het product van de originele verpakking en pak hem met zorg in
  • Meld het retour aan via info@pudilo.nl
  • Download het formulier voor herroeping.
  • Stuur het product naar onderstaand retouradres.
  • De retour dient binnen 14 dagen bij ons binnen te zijn.
  • Na verwerking van je retour ontvang je het bedrag binnen 14 dagen retour.
  • De risico’s van het retourneren zijn voor rekening van de klant.

RETOURNEREN SALE ARTIKELEN

  • Het product is ongedragen/ongebruikt. Inclusief aangehechte labels en originele verpakking.
  • Voorzie het product van de originele verpakking en pak hem met zorg in
  • Meld het retour aan via info@pudilo.nl
  • Download het formulier voor herroeping.
  • Stuur het product naar onderstaand retouradres.
  • De retour dient binnen 8 dagen bij ons binnen te zijn.
  • Na verwerking van je retour ontvang je een waardebon t.w.v. het geretourneerde bedrag.
  • De risico’s van het retourneren zijn voor rekening van de klant.
  • Sale artikelen mogen worden geruild, indien het product voorradig is. Het is helaas niet mogelijk om de sale-artikelen te ruilen voor andere producten. 

Retouradres
Pudilo
Kerkstraat 38
5154 AP Elshout, Nederland

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. (Indien voorradig) U kunt hiervoor contact opnemen met info@pudilo.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@pudilo.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.