Klantenservice + Ruilen & Retourneren

RETOURNEREN

Als ik niet tevreden ben over mijn bestelling, kan ik deze dan retourneren?

Tuurlijk, dat lossen wij netjes op! Als een product niet aan jouw verwachtingen voldoet, mag je jouw bestelling binnen 14 dagen retourneren. Hier zitten wel een aantal voorwaarden aan verbonden:

  • Het product is ongedragen/ongebruikt. Inclusief aangehechte labels en originele verpakking.
  • Voorzie het product van de originele verpakking en pak hem met zorg in
  • Meld het retour aan via [email protected]
  • Download het formulier voor herroeping.
  • Stuur het product naar onderstaand retouradres.
  • De retour dient binnen 14 dagen bij ons binnen te zijn.
  • Na verwerking van je retour ontvang je het bedrag binnen 14 dagen retour. 
  • De risico’s van het retourneren zijn voor rekening van de klant.

Heb je geen verzendkosten betaald omdat je boven de €50,00 bestelde, maar stuur je een deel retour, en kom je zo onder de €50,00 bestelwaarde uit?

Houdt er rekening mee dat wij dan €4,95 verzendkosten in mindering brengen op het terug te storten bedrag. 

RETOURNEREN SALE ARTIKELEN

  • Het product is ongedragen/ongebruikt. Inclusief aangehechte labels en originele verpakking.
  • Voorzie het product van de originele verpakking en pak hem met zorg in
  • Meld het retour aan via [email protected]
  • Download het formulier voor herroeping.
  • Stuur het product naar onderstaand retouradres.
  • De retour dient binnen 8 dagen bij ons binnen te zijn.
  • De risico’s van het retourneren zijn voor rekening van de klant.
  • Sale artikelen gekocht met 50% korting of meer, mogen worden geretourneerd. U krijgt een waardebon uitgeschreven ter waarde van de retourzending. De retour dient binnen 8 dagen bij ons binnen te zijn.
  • Sale artikelen, gekocht met de 1+1 actie, mogen niet geretourneerd worden.
  • Sale artikelen, gekocht met 60% korting, mogen niet geretourneerd worden.
  • Sale artikelen, gekocht met 70% korting, mogen niet geretourneerd worden.

Retouradres
Pudilo
Kerkstraat 38
5154 AP Elshout, Nederland

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dan kunt u de juiste maat, via de site bestellen. (Indien voorradig) Het andere product kunt u dan retourneren. U draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Klantenservice:

Tijdens kantooruren kunt u bellen op +31617575655 of mailen naar [email protected].

Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.